torsdag 14 juni 2012

3x dop

Först ut ett litet kort till Alva som döptes i söndags.
Stämpeln vet jag tyvärr inte var den kommer ifrån då jag köpt den begagnad, någon som vet märke???
Färglagd med distresser, utstansad med en söt rund die från nellie snellen.
Papper kommer från echo parks collektion sweet day.
Gul twine med en kron charm i och en spets in under passar en liten prinsessa.
Alva är ut skuret med sillen
Datumet har jag stämplat med en praktisk liten datumstämpel, har även på datumet stämplat en söt liten fjäril med rosa distress, fjärilen är från Inkido. har stansat ut en cirkel med epoxybubbla på från Ephany crafts. Jag älskar verkligen dessa bubblor<3 under bubblan ut stansat en liten spetscirkel även den från samma dies set som den jag stansat ut motivet med.

Här kommer ett beställningskort till ett dop nu på söndag.
Stämpel har jag inte koll på var den kommer från??? Kan det vara stämpelboden, nån som vet???
färglagt med tombows.
På dopdagen är i alla fall en gummi apan stämpel.
Papper från memory box.
Motivetoch mattan under, Liam och blommorna är ut skurna med min kära sill!
Lite twine och en charm fick även pryda detta kort.
datumstämpeln fick jobba här med, den är så praktisk!
Liam och nallemotivet sitter på 3d-kuddar för att få lite liv i kortet.

Sist ut ett kort till lilla Noomi, även detta ett beställningskort
twine, nallecharm, spets blomma
die från nellie snellen, gummiapans på dopdagen
papper från memory box
stämpel från phunny face färglagd med distresser
Noomi och datum utskuret med sillen och sedan lackade med 3d- lack.

Hoppas att ni fått lite inspiration!
Kram
Ida

1 kommentar:

  1. Vilka fina dopkort, verkligen jättesöta. kul att du kikat in på min blogg

    SvaraRadera